Important empresa dedicada al disseny i la manufactura de béns d’equip a la zona del Vallès Oriental, desitja incorporar:
RESPONSABLE D’OPERACIONS
- teasa
- març 22, 2022
- 11:03 am
DESCRIPCIÓ DEL LLOC DE TREBALL:
Serà el Responsable de la Gestió de la Producció, Planificació, Aprovisionaments, Gestió de Magatzems i Qualitat de Producte, del disseny, millora i implantació dels processos propis de cadascuna de les àrees sota la seva responsabilitat, així com dels recursos tant humans com materials necessaris per al compliment dels objectius fixats per la Direcció.
FUNCIONS:
- Participa en la definició de la política industrial i l’executa.
- És responsable de l’organització de la producció, tant des de l’òptica de planificació com de control.
- S’ocupa de l’actualització permanent de la planificació de la producció, tenint en compte les previsions de vendes, estocs de material en curs i estocs de productes acabats.
- Optimitza el balanç de matèries primeres i controlarà les minves de fabricació.
- Haurà de tenir control sobre les diferents fases de la producció, subcontractades.
- És responsable de la millora de la productivitat.
- Proposa les inversions necessàries per al desenvolupament i la millora de la producció. Coordina els estudis de les inversions industrials i participa a l’elecció de les inversions.
- Elabora i actualitza el Pla d’inversions a tres anys vista, sotmetent-lo a la Direcció General.
- Posa a punt i optimitza els processos nous i actualitza els ja existents.
- Lidera la posada al punt dels nous productes desenvolupats per l’Oficina Tècnica.
- Estableix els pressupostos anuals de producció, analitzant-ne les desviacions i posa en pràctica accions correctores.
- Comunica al Departament Comercial qualsevol retard en els terminis de lliurament.
- Haurà de planificar, dirigir i supervisar les activitats de proveïment, emmagatzematge i distribució de les matèries primeres, auxiliars i productes acabats de l’empresa.
- Garanteix que els productes rebuts de subcontractes no siguin utilitzats sense que s’hagi verificat que compleixen els requisits d’inspecció.
- Per aplicació dels procediments de qualitat, posa en marxa, segueix i tanca les accions correctores i preventives necessàries per eliminar les causes dels productes no conformes.
- Assigna àrees o locals d’emmagatzematge segurs per evitar danys al producte abans d’utilitzar-los o entregar-los.
- És responsable de la conservació i el manteniment del parc de màquines.
- És responsable de l’ordre, la higiene i la seguretat de tota l’àrea industrial de l’empresa.
- Instal·la i controla totes les mesures de seguretat de l’empresa, vigilant l’aplicació de la legislació vigent en matèria de seguretat.
- Detecta i proposa les necessitats de formació del personal i l’equip.
- Decideix les modificacions dels horaris del personal de producció prèvia consulta a la Direcció General.
ES REQUEREIX:
- Líder, emprenedor/a, comunicador/a, negociador/a i empàtic/a.
- Heu de tenir capacitat de treball en equip.
- Acostumat/da, a tractar amb empreses diverses, tant a nivell nacional com internacional.
- Acostumat a negociar preus, terminis, etc. amb proveïdors i subcontractes.
- Acostumat/da, a la relació amb diferents departaments, especialment amb oficina tècnica i comercial.
- Acostumat al contacte amb clients i proveïdors.
- Disponibilitat per viatjar ocasionalment a nivell internacional.
- Preferentment resident a la zona de Barcelona Nord, Granollers.
- Situació personal estabilitzada.
NIVELL D’ESTUDIS I CONEIXEMENTS:
- Estudis Universitaris, Enginyeria Superior o Tècnica en especialitats mecànica o dorganització industrial, es valorarà formació complementada MBA o similars. Si l’experiència aportada és important, es poden valorar altres formacions.
- Es valorarà idioma anglès parlat i escrit a bon nivell.
- Experiència demostrable no menor a cinc anys, a Organització, planificació de tallers de mecanitzat en fabricants de béns d’equip i muntatge de conjunts mecànics.
- Usuari d’aplicacions informàtiques habituals: ofimàtica i ERP (SAGE 200)
DEPENDÈNCIA:
- Depèn directament de la Direcció General.
REMUNERACIÓ:
- Al voltant de 36.000-40.000 € bruts anuals, incloent-hi una variable en funció d’objectius.
S’OFEREIX:
- Lloc de treball Vallès Oriental.
- Incorporació immediata i contracte indefinit.