log_teasaconsulting_cat

Multinacional espanyola líder en la importació i distribució d’instruments musicals i equips de so professional vol incorporar a la seva delegació de Barcelona un/una:

CAP DE MAGATZEM

DESCRIPCIÓ GENERAL DEL LLOC DE TREBALL:

En dependència de Direcció d’Operacions el cap de Magatzem és el responsable de supervisar i coordinar totes les operacions del magatzem incloent-hi recepcions, emmagatzematge, gestió d’inventaris i expedicions amb criteris de màxima seguretat a la feina, qualitat i productivitat. Responsabilitat sobre un equip entre 15-20 persones repartits en dos torns.

FUNCIONS:

Recepció i Expedició de Mercaderies:
Coordinar la recepció, emmagatzematge i expedició de mercaderies. Gestió magatzems externs..

Gestió del Personal:
Dirigir, formar i supervisar l’equip de magatzem.

Optimització de Processos:
Identificar oportunitats per millorar l‟eficiència operativa i reduir costos.

Control de Qualitat:
Assegurar que tots els productes emmagatzemats i enviats compleixin els estàndards de qualitat de l’empresa.

Tecnologia i Sistemes:
Utilització del programari de gestió i altres eines IT de suport amb l’objectiu de monitoritzar les operacions i analitzar i engegar accions de millora en els processos.

Gestió d’Inventaris:
Supervisar el control d’inventaris i assegurar-ne la fiabilitat.

ES REQUEREIX:

Experiència:

  • Prèvia mínima de 3-5 anys com a cap de magatzemen empreses amb alt volum de moviments i referències.
  • De treball en entorns molt dinàmics i sota pressió.
  • En gestió de les operacions de magatzem amb sistemes ERP avançats (Navision, SAP, Oracle, SAGE…) i especialment amb els seus mòduls de logística.
  • A treballar amb sistemes d’emmagatzematge automàtic.
  • En gestió dels equips.

Formació:

  • No es requereix titulació universitària però sí que es valorarà molt positivament la formació en cursos específics de logística, gestió de magatzems i prevenció i seguretat a la feina.
  • Anglès: nivell bàsic.

Competències:

  • Rapidesa i coherència en la presa de decisions.
  • Habilitats fortes de lideratge i motivació de l’equip.
  • Gestió del temps.
  • Flexibilitat.
  • Negociació i comunicació.
  • Ordenat i Rigorós.
  • Analític.

S’OFEREIX:

  • Incorporació immediata.
  • Salari: entre 30.000 i 35.000€ bruts/any
  • Horari de treball
  • De dilluns a divendres:
    • Entrada 09:30h
    • Dinar 30 min
    • Sortida 18:00h
  • Torns a controlar: (és possible que calgui fer algun d’aquests torns en substitució de baixes o vacances de caps de torn):
    • Matí 6:00 a 14:20
    • Tarda 11:40 a 20:00

¿Interessat?

Posa't en contacte amb nosaltres i fes-nos arribar el teu CV.

Comparteix

Compartició en facebook
Compartició en twitter
Compartició en linkedin
Compartició en pinterest
Compartició en print
Compartició en email