Important empresa dedicada a la fabricació d’elements de fixació i cargols vol incorporar:
ADMINISTRATIU D’OPERACIONS LOGÍSTIQUES
PLAÇA COBERTA
- teasa
- maig 7, 2024
- 12:01 am
DESCRIPCIÓ DEL LLOC DE TREBALL:
Gestionar i coordinar totes les operatives de la cadena de subministrament, des de la gestió dels processos d’entrada, manipulació i estocatge de mercaderia, gestió de comandes de compra a proveïdors de recobriments, gestió de comandes de venda, gestió de l’expedició de les comandes , assegurant un òptim nivell de servei en temps i forma.
FUNCIONS:
- Organitzar i optimitzar el cicle complet de comandes, definint l’apropiada gestió i organització per completar-les dins el termini assignat.
- Gestió d’ordres de fabricació i de seguiment de les produccions a través dels diferents proveïdors.
- Planificació, organització i supervisió del treball que es realitza a les àrees logística/magatzem.
- Execució de la documentació logística:
- Comandes.
- Albaranes.
- Expediciones.
- Agencias, etc.
- Suport operatiu al personal a càrrec seu
- Mantenir l’ordre i la neteja a les diferents zones a càrrec seu (magatzems).
- Control dels estocs de matèria primera, semielaborats i producte acabat així com dels materials auxiliars.
- Contractació dels transports, tant nacionals com a internacionals.
- Control i optimització dels costos logístics.
- Proposar millores productives i tècniques (mètodes, processos i temps).
- Participar activament en els projectes associats al procés de digitalització dels sistemes de treball de la planta.
- Coordinació amb els diferents departaments que també participen en els processos:
- Calidad.
- Comercial.
- Compras.
- Servicio al Cliente, etc.
ES REQUEREIX:
- Experiència mínima demostrable de 2-3 anys en llocs similars, magatzem o altres departaments equiparables, com ara: Producció, Supply Chain, Planificació o Operacions, etc. Coordinant i gestionant equips humans.
- Experiència en processos de gestió associats a clients.
- Experiència en logística interna i moviments de materials, amb sistemes manuals i/o automatitzats.
- Experiència en la gestió de proveïments, control d’estocs i expedicions.
- Valorable experiència prèvia en sector ferreteria, subministraments industrials o semblant.
- Valorable experiència en projectes de millora.
- Imprescindibles coneixements de tractaments i anàlisi de dades KPIs.
- Competències:
- Gestió d’equips humans.
- Visió estratègica.
- Planificació/organització.
- Proactivitat.
- Treball en equip.
- Lideratge.
- Capacitat de Comunicació.
- Dinamisme.
- Capacitat d’execució i resolució.
NIVELL D’ESTUDIS:
- Formació professional FP3, tècnic o batxillerat, però amb experiència en funcions similars.
- Idiomes, imprescindible nivell alt d’anglès (se’n farà prova). Valorable altres idiomes.
- Nivell alt del paquet Office, valorable experiència a SAP.
S’OFEREIX:
- Incorporació immediata a l’empresa sòlida i prestigiosa, líder en el seu sector d’activitat.
- Zona de treball: Vallès Occidental.
- Contracte Indefinit.
- Nivell salarial, d’acord amb l’experiència aportada i la formació, entre 33.000 i 38.000 € (bruts)/anuals.
- Horari: De dilluns a divendres 8:00 – 16:30