log_teasaconsulting_cat

Important empresa dedicada a la fabricació d’elements de fixació i cargols vol incorporar:

ADMINISTRATIU D’OPERACIONS LOGÍSTIQUES

PLAÇA COBERTA

DESCRIPCIÓ DEL LLOC DE TREBALL:

Gestionar i coordinar totes les operatives de la cadena de subministrament, des de la gestió dels processos d’entrada, manipulació i estocatge de mercaderia, gestió de comandes de compra a proveïdors de recobriments, gestió de comandes de venda, gestió de l’expedició de les comandes , assegurant un òptim nivell de servei en temps i forma.

FUNCIONS:
  • Organitzar i optimitzar el cicle complet de comandes, definint l’apropiada gestió i organització per completar-les dins el termini assignat.
  • Gestió d’ordres de fabricació i de seguiment de les produccions a través dels diferents proveïdors.
  • Planificació, organització i supervisió del treball que es realitza a les àrees logística/magatzem.
  • Execució de la documentació logística:
    • Comandes.
    • Albaranes.
    • Expediciones.
    • Agencias, etc.
  • Suport operatiu al personal a càrrec seu
  • Mantenir l’ordre i la neteja a les diferents zones a càrrec seu (magatzems).
  • Control dels estocs de matèria primera, semielaborats i producte acabat així com dels materials auxiliars.
  • Contractació dels transports, tant nacionals com a internacionals.
  • Control i optimització dels costos logístics.
  • Proposar millores productives i tècniques (mètodes, processos i temps).
  • Participar activament en els projectes associats al procés de digitalització dels sistemes de treball de la planta.
  • Coordinació amb els diferents departaments que també participen en els processos:
    • Calidad.
    • Comercial.
    • Compras.
    • Servicio al Cliente, etc.
ES REQUEREIX:
  • Experiència mínima demostrable de 2-3 anys en llocs similars, magatzem o altres departaments equiparables, com ara: Producció, Supply Chain, Planificació o Operacions, etc. Coordinant i gestionant equips humans.
  • Experiència en processos de gestió associats a clients.
  • Experiència en logística interna i moviments de materials, amb sistemes manuals i/o automatitzats.
  • Experiència en la gestió de proveïments, control d’estocs i expedicions.
  • Valorable experiència prèvia en sector ferreteria, subministraments industrials o semblant.
  • Valorable experiència en projectes de millora.
  • Imprescindibles coneixements de tractaments i anàlisi de dades KPIs.
  • Competències:
    • Gestió d’equips humans.
    • Visió estratègica.
    • Planificació/organització.
    • Proactivitat.
    • Treball en equip.
    • Lideratge.
    • Capacitat de Comunicació.
    • Dinamisme.
    • Capacitat d’execució i resolució.

NIVELL D’ESTUDIS:

  • Formació professional FP3, tècnic o batxillerat, però amb experiència en funcions similars.
  • Idiomes, imprescindible nivell alt d’anglès (se’n farà prova). Valorable altres idiomes.
  • Nivell alt del paquet Office, valorable experiència a SAP.

S’OFEREIX:

  • Incorporació immediata a l’empresa sòlida i prestigiosa, líder en el seu sector d’activitat.
  • Zona de treball: Vallès Occidental.
  • Contracte Indefinit.
  • Nivell salarial, d’acord amb l’experiència aportada i la formació, entre 33.000 i 38.000 € (bruts)/anuals.
  • Horari: De dilluns a divendres 8:00 – 16:30

¿Interessat?

Posa't en contacte amb nosaltres i fes-nos arribar el teu CV.

Comparteix

Compartició en facebook
Compartició en twitter
Compartició en linkedin
Compartició en pinterest
Compartició en print
Compartició en email